Producten & Diensten

Ditmeijers’ Research² is op een breed terrein inzetbaar, en geregeld worden verschillende soorten onderzoek met elkaar gecombineerd in een project. Voorbeelden van onderzoeken die wij uitvoeren, zijn:

  • Voor de onderwijs- en overheidssector / kenniscentra voeren wij vele klanttevredenheidonderzoeken uit, waarbij de tevredenheid over bijvoorbeeld lesmethoden of adviseurs wordt gemeten.
  • De verzekeringsbranche en de gezondheidszorg profiteren daarentegen vooral van onze potentieelanalyses voor nieuwe producten.
  • De charitatieve sector kan op basis van onze doelgroepanalyses nog beter inspelen op nieuwe én bestaande donateurs.
  • Terwijl wij voor de industrie verschillende internationale Voice of Customer en Marktverkenningonderzoeken uitvoeren.

De filosofie van Ditmeijers’ Research² is dat elk onderzoek op maat wordt gemaakt. Er bestaat geen standaard onderzoek, en geen standaard vragenlijst die op elk onderzoek van toepassing is. Vanzelfsprekend wordt gewerkt met een vaste basis die haar waarde heeft bewezen, maar de invulling hiervan is altijd toegesneden op het specifieke project.

Standaard stelt Ditmeijers’ Research² op basis van de verzamelde data een uitgebreid en sterk visueel rapport op, waarin gebruik wordt gemaakt van figuren en duidende interpretaties. Onderzoek houdt bij ons echter niet op wanneer het rapport wordt aangeleverd. Onderzoek is pas compleet als ook daadwerkelijk iets met de resultaten kan worden gedaan. Daarom worden sales-afdelingen voorzien van verbeterpunten en inzicht in verborgen wensen op klantniveau, en vormen onze rapportages een leidraad in beslissingsprocessen op strategisch niveau.