Bond. James Bond.

Ditmeijers’ lijkt een beetje op James Bond. We werken altijd undercover. (En net als 007 altijd onder druk, zonder daarvan een moment in de war te raken). We zijn een soort kameleon die zich aanpast aan de stijl en het taalgebruik van onze klant. Als zij gewichtig en zakelijk wensen te communiceren, dan doen wij dat ook.

Verder lezen

SPOTLIGHT – Grote zwarte vlek in een lijst

Wij hebben veel kunst in huis. Will Ditmeijer is een bevlogen verzamelaar. In één van onze kantoorruimten hangt een grote ingelijste echte Anton Heijboer. Als ik het werk moet beschrijven dan kan ik me ervan afmaken door gewoon keihard de waarheid te zeggen; een grote inktzwarte flats met uitgespatte punten en kwasthalen op een stuk wit papier.

Verder lezen

32.745 omroepleden voor Human

Diepgang krijg je niet cadeau!
Met deze prachtige slogan voerde de humanistische omroep Human campagne om zijn toekomst veilig te stellen. Human (van o.a. De Vloer Op, Argos en Durf te denken) stond op de nominatie om per 2016 te verdwijnen tenzij de organisatie er in zou slagen om op 1 april dit jaar, bij de officiële ledentelling, minimaal 50.000 Human-leden te overleggen aan het Commissariaat van de Media. En dit is meer dan gelukt!

Verder lezen

Wat is Research² in het Chinees?

Rond de NSS werden onder toeziend oog van Minister Ploumen van Buitenlandse Handel en Ontwikkelingssamenwerking meerdere grote contracten gesloten tussen het Nederlandse en het Chinese bedrijfsleven. Deze bedrijven waren zeker niet de eerste. Talloze Nederlandse ondernemingen doen al zaken met Peking, Chengdu, Sjanghai of Guangzhou, maar ondervinden vaak hetzelfde klassieke probleem: taal.

Verder lezen

5 Gouden Tips voor een succesvolle focusgroep

Als marktonderzoekbureau adviseren wij onze klanten altijd over de meest ideale vorm van dataverzameling. In het voortraject is het vaststellen van de optimale vorm vaak een interessante uitdaging. En als vervolgens is bepaald welke vorm het beste aansluit, waar moet je dan allemaal rekening mee houden? Deze keer presenteren wij u 5 Gouden Tips voor een succesvolle focusgroep.

Verder lezen

Altijd de beste marketeer voor uw campagne

Al onze marketeers zijn goed. Zij beschikken over een mooi stemgeluid, hebben zorgvuldige training genoten, en beschikken over een intelligent script en dito argumentatie. Maar zij verschillen uiteraard ook van elkaar en nemen hun persoonlijkheid mee aan de telefoon. Daar maken wij graag gebruik van.

Verder lezen

Als opdrachtgever altijd inzicht in uw data

Als betrokken opdrachtgever wilt u natuurlijk weten hoe uw actie bij Ditmeijers’ verloopt. Is de score in het weekend anders dan op een doordeweekse dag? Wordt er beter gescoord in de provincie dichtbij uw hoofdkantoor? Of is uw doelgroep doorgaans het meest positief op maandagen? 

Al deze vragen zijn direct te beantwoorden met behulp van de slimme nieuwe dashboards die Ditmeijers’ heeft ontwikkeld. Op deze manier kunnen acties nog beter op de individuele opdrachtgever worden toegesneden. Ditmeijers’ houdt de data natuurlijk constant zelf in de gaten, maar de dashboards zijn zo ontwikkeld dat u ook als opdrachtgever 24/7 ongelimiteerd selecties kunt maken. Tussen alle bekende variabelen kunnen ongelimiteerd cross-analyses worden gemaakt, waardoor verborgen kennis over uw achterban haarfijn inzichtelijk wordt. Alle informatie die vanuit deze dashboards verkregen kan worden, kan indien gewenst ook worden opgenomen in de periodieke rapportages die wij met de opdrachtgever delen. Bent u benieuwd hoe onze nieuwe dashboards werken? We laten u graag de mogelijkheden zien!