Behalve een kunstzinnige lamp die het best te omschrijven is als een in de wind ronddraaiend lint dat gestold is in de lucht, hebben wij in onze ontvangstruimte nog meer kunstvoorwerpen. Op de kast staan twee felrode pumps bedekt met glitters. Ze staan op een speciaal hiervoor gebouwd plateautje.
De Deeltjesversneller van Ditmeijers’; Screen & Scoor
Wij veren uiteraard mee met de wensen van de markt, maar wel met behoud van eigen geluid en visie. Wij hebben ons altijd gepositioneerd als het bureau dat staat voor kwalitatief klantcontact, dus hoog opgeleide slimme stemmen aan de telefoon met een representatief stemgeluid en een inhoudelijk goed verhaal. Beslagen ten ijs met ruime achtergrondkennis, marketeers met dezelfde bloedgroep als de achterban van de klant, met talent voor dialoog op de vierkante centimeter. Daar behalen we nu al 26 jaar mooie resultaten mee voor al onze opdrachtgevers. En dat blijven we ook doen.
We hebben er een nieuwe coach bij; even voorstellen
Marianne Hulsbosch (59), geboren en getogen Limburgse maar inmiddels moeiteloos Amsterdamse, heeft zoals zoveel freelancers die bij ons werken een zeer bloemrijk patchwork cv opgebouwd in haar energieke leven.
2016 het jaar van de aap? Of 2016 staan we voor aap?
Dat het goed beschermen van persoonsgegevens een cruciale zaak is waar niet alleen wij maar de hele Europese Unie mee te maken heeft, daarvan houdt onze jurist Alexander Singewald ons nauwgezet op de hoogte. Wij willen u zijn laatste update over deze materie en het fenomeen ‘datalekken’ niet onthouden.
Ditmeijers’ breidt portfolio uit met QUIPP
Ditmeijers’ heeft haar portfolio uitgebreid met QUIPP! Met deze nieuwe aanwinst kunnen wij onze klanten naast outbound telemarketing, marktonderzoek, en data oplossingen, nu ook gespecialiseerd helpen met customer care. Hiervoor zijn vier nieuwe producten ontwikkeld: de opvang van binnenkomende telefoonlijnen, het beantwoorden van e-mails, het verzorgen van webchat, en interactie via social media berichten.
Opdrachtgever aan het woord
Ditmeijers’ Research² werkt voor vele mooie klanten, maar één van de mooiste vinden wij toch wel KNGF Geleidehonden. Al reeds enkele jaren verzorgen wij diverse marktonderzoeken voor deze belangrijke stichting. Wat wij voor KNGF Geleidehonden doen? Dat vertelt KNGF Geleidehonden graag zelf.
Het Belscript
Een belscript is een onmisbare eerste basis voor marketing per telefoon. Als houvast, als toonzetter, als strategie. Met altijd ongeveer de volgende kern-ingrediënten: juiste verhouding info en emotie, onderbouwing en urgentie, relevantie en luchtigheid, duidelijkheid en doelgerichtheid, persoonlijk en professioneel. Het gesprek moet interesse oproepen, moet verleiden, moet overtuigen, moet leiden tot een resultaat en moet daarbij altijd sympathiek en gastvrij klinken.
Bedorven databases
Een bakje Chinees dat buiten de koelkast is bewaard, ontgaat je niet. Gedragen sokken melden zich onvermijdelijk. Maar van het overschrijden van de houdbaarheidsdatum van een database merk je helemaal niets. De ooit met veel moeite verzamelde gegevensbestanden van duizenden, tienduizenden, zelfs honderdduizenden adressen, telefoonnummers en emailadressen verliezen onopgemerkt en razendsnel hun bruikbaarheid.
SPOTLIGHT: Vis op sokkel
Wij vergaderen regelmatig in de Vissekom. De ruimte dankt zijn naam niet aan het feit dat je vanuit het raam op het water van het IJ uitkijkt maar omdat er een beeld staat van een vis. De vis heeft geabstraheerde trekjes, onduidelijk is of een makreel, goudvis of karper (ik noem maar iets) model heeft gestaan. De vis is kunstig met gevoel voor anatomische proporties opgetrokken uit oude fietsbanden die in een vorig leven heel wat kilometers moeten hebben afgelegd. In het begin rook de vis nog heftig naar een fietswerkplaats, maar daar zijn we inmiddels immuun voor geworden.