Ditmeijers’ breidt portfolio uit met QUIPP

Ditmeijers’ heeft haar portfolio uitgebreid met QUIPP! Met deze nieuwe aanwinst kunnen wij onze klanten naast outbound telemarketing,  marktonderzoek, en data oplossingen, nu ook gespecialiseerd helpen met customer care. Hiervoor zijn vier nieuwe producten ontwikkeld: de opvang van binnenkomende telefoonlijnen, het beantwoorden van e-mails, het verzorgen van webchat, en interactie via social media berichten.

QUIPP is daarmee het nieuwe inboundlabel van Ditmeijers’. We bieden klanten de mogelijkheid hun complete (of een deel van hun) customer care activiteiten bij ons onder te brengen. Van telefoon tot e-mail, en van webchat tot social media. QUIPP is een frisse wind binnen de customer care markt. Met een energiek team, goede trainingen, en een intelligente automatisering.

QUIPP werkt vanuit de visie dat ieder klantcontact een kans biedt. Een kans om voor een lach te zorgen, om een relatie te versterken, en uiteindelijk de omzet te doen groeien. Het is de intentie van QUIPP om deze kansen te benutten voor onze klanten. Want hoe groot of klein een organisatie ook is, slechts één positieve of negatieve communicatie-ervaring kan een klant opleveren of juist een klant kosten.

QUIPP handelt alle inkomende communicatie af. We maken hiervoor gebruik van de volgende services:
o    Inbound telefonie
o    Social media
o    E-mail afhandeling
o    Webchat

Voor alle disciplines geldt dat deze 24 uur per dag en 7 dagen per week inzetbaar zijn. Ook opereren we internationaal, waarbij we native speakers inzetten. Indien inkomende vragen op een later tijdstip om een outbound reactie vragen, verzorgen we deze service uiteraard ook.

QUIPP biedt met deze kanalen een omnichannel oplossing: hetzelfde gesprek kan via verschillende kanalen worden gevoerd, geheel afhankelijk van de wensen van de klant.
Wilt u meer weten over QUIPP? Bezoek dan www.quipp.io.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

*