De Deeltjesversneller van Ditmeijers’; Screen & Scoor

Wij veren uiteraard mee met de wensen van de markt, maar wel met behoud van eigen geluid en visie. Wij hebben ons altijd gepositioneerd als het bureau dat staat voor kwalitatief klantcontact, dus hoog opgeleide slimme stemmen aan de telefoon met een representatief stemgeluid en een inhoudelijk goed verhaal. Beslagen ten ijs met ruime achtergrondkennis, marketeers met dezelfde bloedgroep als de achterban van de klant, met talent voor dialoog op de vierkante centimeter. Daar behalen we nu al 26 jaar mooie resultaten mee voor al onze opdrachtgevers. En dat blijven we ook doen.

Maar we hebben zo nu en dan een klant die zegt: “mooi dat Ditmeijers’ geluid, maar kunnen jullie niet iets sneller, met meer gesprekken per uur, met een korter verhaal en puur investerend in score en wat minder in contact?” Tja, maar kunnen we dat zonder amputatie van hart en ziel en respect… Daar hebben we een jaartje op gesudderd en uiteindelijk een model ontwikkeld waarbij al onze Ditmeijer-ingrediënten in de versneller zijn gegaan. Zonder kraak en smaak te verliezen, en zonder mes op de keel technieken.

Onder de titel Screen & Scoor hebben we met een volledig nieuw en jong team van marketeers, die knetteren van de commerciële drive en met echte sprintersmentaliteit, een complete nieuwe telemarketing service opgezet voor grotere volume acties die vooral snel en hoog moeten scoren. Met een ander flitsend prijskaartje. Screen & Scoor is gehuisvest op een eigen locatie binnen ons pand, met eigen coaches. Niet elke doelgroep, actie of type marketeer past in de deeltjesversneller. Dat is heel duidelijk. Maar om een voorbeeld te noemen: abonnementenwerving gedijt uitstekend in deze nieuwe setting. Meer weten? Of uitproberen? Bel met Bas, via 020-5352150.

 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

*