Bond. James Bond.

Ditmeijers’ lijkt een beetje op James Bond. We werken altijd undercover. (En net als 007 altijd onder druk, zonder daarvan een moment in de war te raken). We zijn een soort kameleon die zich aanpast aan de stijl en het taalgebruik van onze klant. Als zij gewichtig en zakelijk wensen te communiceren, dan doen wij dat ook.

En als zij het lichtvoetig en vrolijk willen houden, zorgen we daarvoor. Ons doel is immers collega’s te worden. Weliswaar niet werkzaam in hetzelfde gebouw, maar toch collega’s. Die naar buiten toe dezelfde taal spreken en effectief met elkaar samenwerken.

U begrijpt, als je zo je best doet om je in te leven in de opdrachtgever, en de grens tussen intern en extern voor de buitenwereld probeert uit te wissen, dat wij in openbare communicatie zeer terughoudend zijn om onze opdrachtgevers bij naam te noemen. Niet op de website, niet op ons briefpapier, en zelden op social media. Soms treden we wel uit die anonimiteit maar dat doen we pas als er echt iets te vieren valt. Zo mochten we in deze nieuwsbrief van een van onze klanten Human een uitzondering maken.

“The name is Bond, James Bond”. Want dat is misschien nog het grootste verschil tussen ons en 007. Wij onthullen onze werkelijke identiteit liever niet.

Althans in het openbaar dus. Uiteraard vertellen we in een persoonlijk gesprek graag meer over onze werkervaring en bijzondere opdrachtgevers. Wilt u meer weten over onze referenties en marktkennis? Neem dan even contact op met Bas van Helden of Hilde Otter.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

*